31. uživatelská konference ORTEXu
Upraveno 27. 8. 2020: S vědomím společenské odpovědnosti za plynulý chod firem našich zákazníků a po zvážení všech rizik aktuálního vývoje situace v šíření koronaviru SARS-CoV-2 jsme se rozhodli, že letošní uživatelská konference, plánovaná na 24.– 25. září 2020 v hotelu NA VÝVOJI ve Vlašimi, se NEUSKUTEČNÍ ve fyzické podobě, ale jako virtuální událost. Přihlášení zůstávají v platnosti pro účast na online konferenci ve stejném termínu, dne 24. září, od 9 hodin.
Nezdržujte se opisováním přijatých faktur
Automatizace, robotizace, zjednodušení. To je heslo doby, které se nevyhýbá ani kancelářským činnostem a účetním agendám. Proč manuálně opisovat došlé faktury, když je tu možnost automatického vytěžování naskenovaného nebo PDF dokumentu? Orsoft Open je nově propojen se systémem Rossum AI, který využívá prvky umělé inteligence zvládající automatické načítání informací z faktur.
Číst více
Vyzkoušejte si také Microsoft Teams
V současné době pracuje spousta z nás z domova, pokud nemusíme být u výrobního stroje, na montáži nebo v autě. Klíčová je přitom možnost pružné komunikace s kolegy a také snadné sdílení informací, hlavně – ale nejenom – dokumentů a tabulek. Jedním z nejčastěji používaných řešení – logicky především v podnikovém prostředí, ale také ve školství a neziskovém sektoru – je nyní Microsoft Teams. Patří mezi nejčastěji nasazovaná řešení, a právě teď je řada dobrých důvodů k vyzkoušení. Kromě funkčně omezené verze Teams Free je totiž možné využít aktuální nabídku Microsoft: TEAMS TRIAL na 6 měsíců pro až 1000 uživatelů – zdarma.
Číst více
Moderní technologie pomáhají
Chceme ubezpečit naše zákazníky, že přestože jsme kompletně přešli do režimu „home office“, tak pro vás pracujeme prakticky stejně, jako kdybychom byli ve svých kancelářích. Umožňují nám to současné komunikační a informační technologie, které používáme a které můžeme pochopitelně poskytnout i Vám.
Číst více
ORTEX pracuje v režimu Home Office
Vzhledem k aktuální zdravotní situaci ve státě jsme se rozhodli pokračovat v práci formou Home Office v celé firmě. Věřím, že vzhledem k aktuálním možnostem elektronické komunikace a sdílení informací se toto opatření prakticky nedotkne úrovně poskytovaných služeb pro naše zákazníky. Hlavní telefonní čísla budou přesměrována na mobilní linky, pro hlášení požadavků doporučujeme zákazníkům přednostně využívat zákaznický portál portal.ortex.cz nebo e-mail hotline@ortex.cz.
Veškeré osobní schůzky se budeme snažit nahradit telefonáty nebo online schůzkami v prostředí TeamViewer či Microsoft Teams.
Ve firmě nás osobně nepotkáte od pondělí 16. 3. do odvolání.
Jan Vaněk, jednatel
Workshop Office 365 s DAQUASem – 19. března 2020
Užitečné funkce, o kterých ani nevíte, nemůžete hledat.
Aktualizováno: Seminář zrušen, proběhne v náhradním termínu později v tomto roce.