Vážení uživatelé našich informačních systémů,
dovolujeme si Vás pozvat na jarní ONLINE sérii bezplatných základních a placených pokročilých školení k systému Orsoft Open, která jsme pro Vás připravili v dubnu 2024. Přihlašujte se přes přihlašovací formulář. Ihned Vám přijde potvrzení do e-mailu s odkazem na on-line schůzku.
Základní bezplatná školení k Orsoft Open
Na jednotlivá základní bezplatná školení se přihlašujte níže.
Cíle:
- Zopakování základních vlastností podsystémů a příklady jejich efektivního využití, nové vlastnosti v poslední verzi podsystému
- Diskuse a odpovědi na dotazy
- Cílem není školení pokročilých funkcí podsystémů a řešení konkrétních požadavků zákazníků
Místo a čas konání:
- Školení bude probíhat prostřednictvím vysílání MS Teams vždy od 9 hodin. K účasti potřebujete pouze připojení k internetu a sluchátka s mikrofonem (notebooky mají reproduktor i mikrofon ve standardní výbavě).
Přehled školení dle data:
Duben:
10.4. Faktury, Objednávky, Smlouvy, Sklady, Infocentrum Orsoft RADNICE Open – radnice
Registrujte se zde.
11.4. Majetek Orsoft Open – podniky a radnice
Registrujte se zde.
12.4. Prodej + Sklady Orsoft Open – podniky
Registrujte se zde.
18.4. Personalistika Orsoft Open – podniky a radnice
Registrujte se zde.
22.4. Mzdy Orsoft Open – podniky a radnice
Registrujte se zde.
25.4. Finanční účetnictví Orsoft Open – základní školení – podniky
Registrujte se zde.
25.4. Finanční účetnictví rozpočtové Orsoft RADNICE Open – radnice
Registrujte se zde.
Poznámky:
- Jedná se o službu v rámci uzavřených smluv o poskytování řešitelského servisu – údržby aplikačního software.
- Přihlašovat se můžete nejpozději 3 pracovní dny před začátkem daného školení.
- Školení se uskuteční při minimálním počtu 3 účastníci.
Školení Orsoft Open pro pokročilé (placená)
Na placená školení se přihlašujte níže.
Cíle:
- Prohloubení znalostí, pokročilé vlastnosti, příklady jejich efektivního využití, detailní seznámení s obsluhou
- Diskuse a odpovědi na dotazy
Místo a čas konání:
- Školení bude probíhat prostřednictvím vysílání MS Teams. K účasti potřebujete pouze připojení k internetu a sluchátka s mikrofonem (notebooky mají reproduktor i mikrofon ve standardní výbavě).
Nastavení Orsoft Open – oprávnění a ovládání pro administrátory – individuální školení – termín dle výběru
Program školení:
Administrace
1. Osoby a uživatelé
2. Profily
3. Oprávnění
4. Monitorování – log Orsoftu, logy, přihlášení uživatelé
5. Konfigurace – vzhled, barvy, cesty
6. Mimořádné akce – import číselníků
Kmenová data
1. Adresář – komplexní správa obchodních partnerů
2. Doklady – dokladové řady, číslování dokladů
3. Dimenze – účty, útvary
4. Parametry – kurzovní lístek
Školení je určeno pro správce informačního systému, informatiky, ev. klíčové uživatele systému Orsoft Open.
Školitel: Ing. Šárka Vaňková
Cena: 1 450,- Kč bez DPH/ hodina
Registrujte se zde.
Daňový doklad účastníkům zašleme po školení.
Jasper Reports a iReport – individuální školení na míru – termín dle výběru
Školení je určeno pro zručné klíčové uživatele a administrátory IT. Po absolvování tohoto školení budete schopni si provádět drobné úpravy ve výstupech, které jsou dodávány jako standardní součást Orsoft Open. Např. přidání nového sloupce do sestavy, změnu textů v sestavě, změnu součtování, změnu třídění položek v sestavě apod.
Podmínky:
Školí se pouze jeden připojený zákazník, školení probíhá prakticky
Školení předchází individuální dohoda o obsahu, zaměření školení a případném individuálním termínu
Orientační program školení:
1. Nastavení iReport pro uživatelskou tvorbu sestav pro moduly Orsoft Open (ekonomické moduly OR-SYSTEM Open)
2. Jak postupovat při vytváření uživatelského výstupu – konfigurace menu tisku
3. iReport – pracovní plocha, základní funkce + procvičení
4. iReport – grafická úprava výstupů
5. iReport – datový zdroj, datový model Orsoft Open
6. iReport – HQL x SQL
7. iReport – využití dat z browse či běžného řádku
8. iReport – součtování
Školitel: Ing. Vladislava Dejmková
Cena: 1 450,- Kč bez DPH/ hodina
Registrujte se zde.
Daňový doklad účastníkům zašleme po školení.